IZUMOV BRANDS – Работает

WOODLED Web

Веб-сайты Брендинг
One of those cases when it was possible to realize almost everything that was conceived, thanks to the coordinated work of the team and the professionalism of the Customer. Further in the text - “we”, because without @woodled involvement in the workflow, the result would be different.

At a brisk pace for 60 days:
· Conducted a Sales Examination: put everything on the shelves, calculated metrics, found problems and ways to solve them, and identified growth points;
· Set objectives for marketing and developed a marketing strategy;
· Updated brand strategy, pricing strategy, communication strategy;
· Changed the assortment matrix;
· Developed a new market positioning;
· Did not forget about the Sales Strategy;
· Reflected everything conceived in the new sales plan for 12 months (not relevant now but will come in handy someday).

In the course of work, we updated the corporate identity, developed packaging for WOODLED ROTOR LAMP (see the next post in the profile). The logo from Artemy Lebedev Studio was left unchanged. It’s almost beautiful.

In another 60 days:
· Moved the online store to a new platform
· Divided the site into 2 parts: brand showcase and store
· Filled everything with new meaning, wrote selling texts and added impressive visuals
· Created a section for designers with a catalog of 3D models
· Transferred 100% of marketing to the digital environment

We also developed a new profile filling strategy on Instagram in order to transfer the full experience of buying WOODLED LAMPS to the native Instagram environment.

Wonderful project in every sense. Great team @woodled. Wonderful fixtures made of natural materials, most of which I would like to see in our new home.

I look forward to a significant reduction in the deadlines for such projects this year. Now our planning horizon is a week, and the deadline for action is today. From that even more interesting. Keep fighting ✓2008 ✓2014 ⃞ 2020

---

Один из тех случаев, когда удалось реализовать почти всё, что задумали, благодаря слаженной работе команды и профессионализму Заказчика. Далее по тексту – «мы», т.к. без вовлечения @woodled в рабочий процесс результат был бы другим.

В бодром темпе за 60 дней:
· Провели Экспертизу продаж: разложили всё по полочкам, посчитали метрики, нашли проблемы и способы их решить, а также определили точки роста;
· Поставили задачи для маркетинга и разработали Маркетинговую стратегию;
· Обновили бренд-стратегию, ценовую стратегию, коммуникационную стратегию;
· Изменили ассортиментную матрицу;
· Разработали новое позиционирование на рынке;
· Не забыли про Стратегию продаж;
· Отразили всё задуманное в новом плане продаж на 12 месяцев (сейчас не актуально, но обязательно пригодится).

По ходу работ обновили фирменный стиль, разработали упаковку для WOODLED ROTOR LAMP (см. соседний пост в профиле). Логотип от Студии Артемия Лебедева оставили без изменений. Он почти прекрасен.

Ещё за 60 дней:
· Перенесли интернет-магазин на новую платформу
· Разделили сайт на 2 части: витрина бренда и магазин
· Наполнили все новым смыслом, написали продающие тексты и добавили впечатляющие визуалы
· Создали раздел для дизайнеров с каталогом 3D-моделей
· Перенесли 100% маркетинга в цифровую среду

А также разработали новую стратегию наполнения профиля в Инстаграм, чтобы перенести полноценный опыт покупки светильников WOODLED в нативную среду Инстаграм.

Замечательный во всех смыслах проект. Замечательная команда @woodled. Замечательные светильники из натуральных материалов, большинство из которых я бы хотел видеть в нашем новом доме.

Предвкушаю сильное сокращение сроков на подобные проекты в этом году. Теперь наш горизонт планирования – это неделя, а сроки для действия – сегодня. От того ещё интереснее. Keep fighting ✓2008 ✓2014 ⃞ 2020